opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z procedurą ewakuacji osób z niepełnosprawnością dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Rzemieślniczej 26.

To jest archiwalna wersja strony usuniętej: 22.07.2024, 15:08
z powodu: źle dodane ogłoszenie

ZAPYTANIE OFERTOWE

 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT:

 

1.     Informacje\r\no Zamawiającym.

Powiatowy\r\nInspektorat Weterynarii w Piotrkowie Tryb., ul. Rzemieślnicza 26, 97-300\r\nPiotrków Tryb., Tel.\r\n44 646 44 04, E-mail: piotrkowtr.miw@wetgiw.gov.pl,\r\n
\r\nNIP: 771-23-06-035, REGON: 590653363

2.    \r\nTryb udzielenia zamówienia.

2.1. Zamówienie zostanie\r\nzrealizowane bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo\r\nzamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.)

2.2. Zamawiający zaprasza do\r\nskładania ofert i zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę,\r\na także rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

3.    \r\nOpis zamówienia.

Przedmiotem\r\nzamówienia jest opracowanie\r\nInstrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz
\r\nz procedurą ewakuacji osób z niepełnosprawnością dla Powiatowego Inspektoratu\r\nWeterynarii w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Rzemieślniczej 26.  

Instrukcja powinna\r\nzostać wykonana na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i\r\nAdministracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej\r\nbudynków, innych budynków budowlanych i terenów (Dz.U. 2023.822 t.j.) i\r\nokreślać w szczególności:

1) warunki ochrony przeciwpożarowej,\r\nwynikające z przeznaczenia, sposobu użytkowania, prowadzonego procesu\r\ntechnologicznego, magazynowania (składowania) i warunków technicznych obiektu,\r\nw tym zagrożenia wybuchem;

2) określenie wyposażenia w wymagane\r\nurządzenia przeciwpożarowe i gaśnice oraz sposoby poddawania ich przeglądom\r\ntechnicznym i czynnościom konserwacyjnym;

3) sposoby postępowania na wypadek pożaru\r\ni innego zagrożenia;

4) sposoby zabezpieczenia prac\r\nniebezpiecznych pod względem pożarowym, jeśli takie prace są przewidywane;

5) warunki i organizację ewakuacji ludzi\r\noraz praktyczne sposoby ich sprawdzania;

6) sposoby zapoznania użytkowników\r\nobiektu, w tym zatrudnionych pracowników, z przepisami przeciwpożarowymi oraz\r\ntreścią przedmiotowej instrukcji;

7) zadania i obwiązki w zakresie ochrony\r\nprzeciwpożarowej dla osób będących ich stałymi użytkownikami;

8) plany obiektów, obejmujące także ich\r\nusytuowanie, oraz terenu przyległego, z uwzględnieniem graficznych danych\r\ndotyczących w szczególności:

a) powierzchni, wysokości i liczby kondygnacji budynku,

b) odległości od obiektów sąsiadujących,

c) parametrów pożarowych występujących substancji palnych,

d) występującej gęstości obciążenia ogniowego w strefie pożarowej lub w\r\nstrefach pożarowych,

e) kategorii zagrożenia ludzi, przewidywanej liczby osób na każdej\r\nkondygnacji i w poszczególnych pomieszczeniach,

f) lokalizacji pomieszczeń i przestrzeni zewnętrznych zaklasyfikowanych\r\njako strefy zagrożenia wybuchem,

g) podziału obiektu na strefy pożarowe,

h) warunków ewakuacji, ze wskazaniem kierunków i wyjść ewakuacyjnych,

i) miejsc usytuowania urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, kurków głównych\r\ninstalacji gazowej, materiałów niebezpiecznych pożarowo oraz miejsc usytuowania\r\nelementów sterujących urządzeniami przeciwpożarowymi,

j) wskazania dojść do dźwigów dla ekip ratowniczych,

k) hydrantów zewnętrznych oraz innych źródeł wody do celów\r\nprzeciwpożarowych,

l) dróg pożarowych i innych dróg dojazdowych, z zaznaczeniem wjazdów na\r\nteren ogrodzony,

9) wskazanie osób lub podmiotów\r\nopracowujących instrukcję.

 

Zakres prac powinien uwzględnić:

1) budynek główny Inspektoratu, który\r\nskłada się z 3 kondygnacji i piwnicy, w tym:

- pomieszczenia biurowe,

- pomieszczenia socjalne,

- pomieszczania laboratorium ZHW,

- klatka schodowa,

2) budynek gospodarczy parterowy\r\nInspektoratu, w tym:

- garaże,

- magazyn,

- pomieszczenia gospodarcze.

 

Plany ewakuacji należy wykonać dla każdego\r\nbudynku, o którym mowa w ust. 3, z wyodrębnieniem danej kondygnacji, w celu\r\npowieszenia w budynku. Plan ewakuacji należy przekazać w formie papierowej, w\r\njednym egzemplarzu, w kolorowym wydruku, w wybranym przez zamawiającego\r\nformacie z zakresu od A4 do A2.

Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego\r\nnależy wykonać dla każdego budynku, o którym mowa w ust. 3, w dwóch\r\negzemplarzach, w formie papierowej, w postaci książkowej, w kolorowym wydruku.

 

Całość opracowanej dokumentacji\r\nstanowiącej przedmiot umowy, należy przekazać w postaci elektronicznej.

Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na\r\npodstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku uwag lub zastrzeżeń do\r\nwykonanej dokumentacji, zamawiający przekaże je wykonawcy na piśmie,\r\nwyznaczając termin na ich usuniecie lub wprowadzenie wymaganych zmian lub\r\nuzupełnień. Po usunięciu wad lub dokonaniu niezbędnych zmian i uzupełnień,\r\nwykonana usługa podlegać będzie ponownej weryfikacji.

 

 

4.    \r\nTermin realizacji zamówienia\r\n 

·       Termin realizacji\r\n: do 30.09.2024 r.

·      \r\nZakończeniem zadania będzie dzień, w którym obie strony podpiszą końcowy\r\nprotokół odbioru przedmiotu zamówienia.

·      \r\nPłatność nastąpi w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu\r\nprawidłowo wystawionej faktury przelewem, na konto wskazane przez Wykonawcę.

 

 

5.    \r\nSposób obliczenia ceny oferty

5.1.\r\nWykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym przedstawić cenę oferty dla\r\ncałego zakresu prac, stanowiącego przedmiot zamówienia – należy podać cenę\r\noferty brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oraz wskazać stawkę\r\npodatku VAT.

5.2.\r\nCeną oferty służącą do porównania ofert jest wartość brutto ( z VAT ) całego\r\nzamówienia. Wykonawca określa cenę oferty w oparciu o własne kalkulacje cenowe.\r\n

5.3.\r\nCenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana na formularzu ofertowym za\r\ncałość przedmiotu zamówienia i jest to cena ryczałtowa. W przypadku, gdy ilość\r\nprac wykonanych wykraczać będzie poza planowany zakres prac zawarty w opisie\r\nprzedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek świadczenia dodatkowe.\r\n

5.4.\r\nPodana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego\r\nokreślone w niniejszym postępowaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie\r\nponiesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami\r\nrealizacji przedmiotu zamówienia.

5.5.\r\nZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto),\r\nobejmującą realizację całości zamówienia.

6.    \r\nWarunki\r\nudziału w postępowaniu:

6.1.\r\nW postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

a)    \r\nposiadają\r\nuprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli\r\nprzepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)   \r\ndysponują\r\nosobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku powierzenia wykonania\r\nzamówienia podwykonawcom uzyska zgodę Zamawiającego wyrażoną na piśmie;

c)    \r\nposiadają\r\nniezbędne doświadczenie i potencjał techniczny pozwalający na realizację\r\nzamówienia;

d)   \r\nnie\r\nsą powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo.

6.2.  Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę na\r\nformularzu ofertowym, którego\r\nwzór stanowi załącznik\r\nnr 2\r\ndo Zapytania ofertowego, wraz z wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi\r\nspełnienie\r\nwarunków  udziału\r\nw postępowaniu.\r\nZłożenie oferty\r\njest jednoznaczne z akceptacją\r\nwszystkich postanowień\r\nzawartych w Zapytaniu ofertowym.

6.3. Zamawiający dostarczy\r\nWykonawcy niezbędne informacje w zakresie charakterystyki budynku.

6.4 Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po\r\nuprzednim powiadomieniu zamawiającego.

    \r\n
  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami\r\n oraz przekazywania oświadczeń.
  2. \r\n

7.1. Obowiązuje pisemna forma porozumiewania się\r\nZamawiającego z Wykonawcami (korespondencyjnie lub pocztą elektroniczną).

7.2. Osobą uprawnioną z ramienia Zamawiającego do\r\nporozumiewania się
\r\nz Wykonawcami jest Agnieszka Stanikowska, e-mail:
agnieszka.stanikowska@piwpiotrkow.pl, tel. 44 646 44 04 wew. 22.

7.3. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do\r\nZamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli\r\nwyjaśnień niezwłocznie. Zamawiający jednocześnie przekazuje pocztą\r\nelektroniczną treść wyjaśnienia wszystkim Wykonawcom, którym doręczono\r\nZapytanie ofertowe, bez ujawnienia źródła zapytania.

7.4 Wykonawca\r\nmoże złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje\r\nodrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę

8.    \r\nWymagania dotyczące wadium

Wadium\r\nnie jest wymagane.

9.    \r\nZabezpieczenie należytego wykonania\r\numowy

Zabezpieczenie\r\nnależytego wykonania umowy nie jest wymagane.

10.  Termin\r\nzwiązania ofertą

10.1.\r\nSkładający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od upływu\r\nterminu składania ofert.

10.2.\r\nBieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania\r\nofert.

11.  Opis\r\nsposobu przygotowania ofert

11.1.\r\nOferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej lub przesłana w formie\r\nelektronicznej jako skan podpisanych przez Wykonawcę dokumentów oferty.

11.2.\r\nOferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być\r\nsporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego postępowania\r\nw trybie zapytania ofertowego.

11.3.\r\nW celu przeprowadzenia oceny ofert w niniejszym postępowaniu oferta\r\npowinna zawierać:

1) wypełniony Formularz ofertowy\r\nsporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1,\r\nzawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia,\r\nłączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji\r\nzamówienia, okresu rękojmi i warunków płatności, oświadczenie o okresie\r\nzwiązania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień zapytania ofertowego\r\ni wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia\r\nwykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeśli dotyczy);

2) Oświadczenie\r\npotwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień i kwalifikacji – załącznik\r\nnr 2;

2) podpisana\r\nklauzula informacyjna RODO – załącznik nr 3;

4) OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU O KTÓRYM\r\nMOWA w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych\r\nrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz\r\nsłużących ochronie bezpieczeństwa narodowego załącznik nr 4,

5) pełnomocnictwo (jeśli oferta\r\npodpisana jest przez pełnomocnika).

 

12.  Termin\r\ni miejsce składania ofert

12.1.\r\nMiejsce składania ofert : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piotrkowie Tryb.,\r\nul. Rzemieślnicza 26, 97-300 Piotrków Tryb., sekretariat.

12.2.\r\nTermin składania ofert : 29.07.2024 r., godzina 14.00

 (za termin złożenia oferty przyjmuje się datę\r\ni godzinę wpływu oferty na dziennik podawczy do Zamawiającego).

12.3. Ofertę należy złożyć :

a) w formie pisemnej, w zaklejonej\r\nkopercie. Na kopercie powinna znajdować się nazwa i adres Wykonawcy, a koperta\r\npowinna być zaadresowana w sposób następujący: Opracowanie Instrukcji\r\nBezpieczeństwa Pożarowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Piotrkowie\r\nTrybunalskim przy ul. Rzemieślniczej 26. nazwa i adres firmy Oferenta/Wykonawcy\r\ndo korespondencji

lub\r\n

b) w formie elektronicznej (skan\r\noferty wraz z podpisami Wykonawcy) należy przesłać na adres e-mail\r\nZamawiającego : piotrkowtr.miw@wetgiw.gov.pl

 

Oferta winna być złożona nie\r\npóźniej niż do dnia 29.07.2024 r. do godz. 14:00.

13.  Pozostałe\r\ninformacje.

13.1.  Zamawiający\r\nodrzuca ofertę jeżeli:

1) wykonawca, który złożył ofertę, zostanie\r\nwykluczony z postępowania;

2) oferta została złożona po upływie terminu\r\nwyznaczonego na składanie ofert,

3) jej treść nie odpowiada treści zapytania\r\nofertowego;

4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji\r\nw rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

6) wykonawca w terminie wskazanym przez\r\nzamawiającego nie wyjaśnił wątpliwości bądź niejasności lub nie uzupełnił\r\nbraków formalnych;

7) jest nieważna na podstawie powszechnie\r\nobowiązujących przepisów prawa;

8) z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności\r\ngdy wykonawca podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd dane, co mogło mieć\r\nwpływ na wynik postępowania.

15.2. Zamawiający\r\ninformuje, że:

§  niniejsze\r\nzapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie\r\njest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,

§  niniejsze\r\nzapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w\r\nrozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie kształtuje\r\nzobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający\r\nzastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania\r\nprzyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, na każdym etapie\r\npostępowania.

§  Zamawiający\r\nzastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego\r\nwykonanie,

 

13.2. O\r\nwyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem\r\npoczty elektronicznej.

\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n13.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została\r\nwybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę\r\nnajkorzystniejszą spośród pozostałych ofert

Opublikował: Monika Stus
Publikacja dnia: 22.07.2024, 15:02
Dokument oglądany razy: 37
Podpisał: Agnieszka Stanikowska
Dokument z dnia: 22.07.2024