Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z procedurą ewakuacji osób z niepełnosprawnością dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Rzemieślniczej 26.

To jest archiwalna wersja strony usuniętej: 22.07.2024, 15:09
z powodu: źle dodane ogłoszenie

ZAPYTANIE OFERTOWE

 ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT:

 

1.     Informacje o Zamawiającym.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piotrkowie Tryb., ul. Rzemieślnicza 26, 97-300 Piotrków Tryb., Tel. 44 646 44 04, E-mail: piotrkowtr.miw@wetgiw.gov.pl,
NIP: 771-23-06-035, REGON: 590653363

2.     Tryb udzielenia zamówienia.

2.1. Zamówienie zostanie zrealizowane bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 t.j.)

2.2. Zamawiający zaprasza do składania ofert i zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę, a także rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.

3.     Opis zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego wraz z procedurą ewakuacji osób z niepełnosprawnością dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Rzemieślniczej 26.  

Instrukcja powinna zostać wykonana na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych budynków budowlanych i terenów (Dz.U. 2023.822 t.j.) i określać w szczególności:

1) warunki ochrony przeciwpożarowej, wynikające z przeznaczenia, sposobu użytkowania, prowadzonego procesu technologicznego, magazynowania (składowania) i warunków technicznych obiektu, w tym zagrożenia wybuchem;

2) określenie wyposażenia w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice oraz sposoby poddawania ich przeglądom technicznym i czynnościom konserwacyjnym;

3) sposoby postępowania na wypadek pożaru i innego zagrożenia;

4) sposoby zabezpieczenia prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, jeśli takie prace są przewidywane;

5) warunki i organizację ewakuacji ludzi oraz praktyczne sposoby ich sprawdzania;

6) sposoby zapoznania użytkowników obiektu, w tym zatrudnionych pracowników, z przepisami przeciwpożarowymi oraz treścią przedmiotowej instrukcji;

7) zadania i obwiązki w zakresie ochrony przeciwpożarowej dla osób będących ich stałymi użytkownikami;

8) plany obiektów, obejmujące także ich usytuowanie, oraz terenu przyległego, z uwzględnieniem graficznych danych dotyczących w szczególności:

a) powierzchni, wysokości i liczby kondygnacji budynku,

b) odległości od obiektów sąsiadujących,

c) parametrów pożarowych występujących substancji palnych,

d) występującej gęstości obciążenia ogniowego w strefie pożarowej lub w strefach pożarowych,

e) kategorii zagrożenia ludzi, przewidywanej liczby osób na każdej kondygnacji i w poszczególnych pomieszczeniach,

f) lokalizacji pomieszczeń i przestrzeni zewnętrznych zaklasyfikowanych jako strefy zagrożenia wybuchem,

g) podziału obiektu na strefy pożarowe,

h) warunków ewakuacji, ze wskazaniem kierunków i wyjść ewakuacyjnych,

i) miejsc usytuowania urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic, kurków głównych instalacji gazowej, materiałów niebezpiecznych pożarowo oraz miejsc usytuowania elementów sterujących urządzeniami przeciwpożarowymi,

j) wskazania dojść do dźwigów dla ekip ratowniczych,

k) hydrantów zewnętrznych oraz innych źródeł wody do celów przeciwpożarowych,

l) dróg pożarowych i innych dróg dojazdowych, z zaznaczeniem wjazdów na teren ogrodzony,

9) wskazanie osób lub podmiotów opracowujących instrukcję.

 

Zakres prac powinien uwzględnić:

1) budynek główny Inspektoratu, który składa się z 3 kondygnacji i piwnicy, w tym:

- pomieszczenia biurowe,

- pomieszczenia socjalne,

- pomieszczania laboratorium ZHW,

- klatka schodowa,

2) budynek gospodarczy parterowy Inspektoratu, w tym:

- garaże,

- magazyn,

- pomieszczenia gospodarcze.

 

Plany ewakuacji należy wykonać dla każdego budynku, o którym mowa w ust. 3, z wyodrębnieniem danej kondygnacji, w celu powieszenia w budynku. Plan ewakuacji należy przekazać w formie papierowej, w jednym egzemplarzu, w kolorowym wydruku, w wybranym przez zamawiającego formacie z zakresu od A4 do A2.

Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego należy wykonać dla każdego budynku, o którym mowa w ust. 3, w dwóch egzemplarzach, w formie papierowej, w postaci książkowej, w kolorowym wydruku.

 

Całość opracowanej dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy, należy przekazać w postaci elektronicznej.

Przekazanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. W przypadku uwag lub zastrzeżeń do wykonanej dokumentacji, zamawiający przekaże je wykonawcy na piśmie, wyznaczając termin na ich usuniecie lub wprowadzenie wymaganych zmian lub uzupełnień. Po usunięciu wad lub dokonaniu niezbędnych zmian i uzupełnień, wykonana usługa podlegać będzie ponownej weryfikacji.

 

 

4.     Termin realizacji zamówienia  

·       Termin realizacji : do 30.09.2024 r.

·       Zakończeniem zadania będzie dzień, w którym obie strony podpiszą końcowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.

·       Płatność nastąpi w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury przelewem, na konto wskazane przez Wykonawcę.

 

 

5.     Sposób obliczenia ceny oferty

5.1. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym przedstawić cenę oferty dla całego zakresu prac, stanowiącego przedmiot zamówienia – należy podać cenę oferty brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia oraz wskazać stawkę podatku VAT.

5.2. Ceną oferty służącą do porównania ofert jest wartość brutto ( z VAT ) całego zamówienia. Wykonawca określa cenę oferty w oparciu o własne kalkulacje cenowe.

5.3. Cenę oferty stanowić będzie wartość brutto wpisana na formularzu ofertowym za całość przedmiotu zamówienia i jest to cena ryczałtowa. W przypadku, gdy ilość prac wykonanych wykraczać będzie poza planowany zakres prac zawarty w opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek świadczenia dodatkowe.

5.4. Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym postępowaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

5.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną (brutto), obejmującą realizację całości zamówienia.

6.     Warunki udziału w postępowaniu:

6.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

a)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)    dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom uzyska zgodę Zamawiającego wyrażoną na piśmie;

c)     posiadają niezbędne doświadczenie i potencjał techniczny pozwalający na realizację zamówienia;

d)    nie są powiązani z Zamawiającym kapitałowo lub osobowo.

6.2.  Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu składa ofertę na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego, wraz z wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków  udziału w postępowaniu. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień zawartych w Zapytaniu ofertowym.

6.3. Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezbędne informacje w zakresie charakterystyki budynku.

6.4 Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po uprzednim powiadomieniu zamawiającego.

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń.

7.1. Obowiązuje pisemna forma porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami (korespondencyjnie lub pocztą elektroniczną).

7.2. Osobą uprawnioną z ramienia Zamawiającego do porozumiewania się
z Wykonawcami jest Agnieszka Stanikowska, e-mail:
agnieszka.stanikowska@piwpiotrkow.pl, tel. 44 646 44 04 wew. 22.

7.3. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie. Zamawiający jednocześnie przekazuje pocztą elektroniczną treść wyjaśnienia wszystkim Wykonawcom, którym doręczono Zapytanie ofertowe, bez ujawnienia źródła zapytania.

7.4 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę

8.     Wymagania dotyczące wadium

Wadium nie jest wymagane.

9.     Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

10.  Termin związania ofertą

10.1. Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

10.2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

11.  Opis sposobu przygotowania ofert

11.1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej lub przesłana w formie elektronicznej jako skan podpisanych przez Wykonawcę dokumentów oferty.

11.2. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę według treści postanowień niniejszego postępowania w trybie zapytania ofertowego.

11.3. W celu przeprowadzenia oceny ofert w niniejszym postępowaniu oferta powinna zawierać:

1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu rękojmi i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień zapytania ofertowego i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeśli dotyczy);

2) Oświadczenie potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień i kwalifikacji – załącznik nr 2;

2) podpisana klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 3;

4) OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU O KTÓRYM MOWA w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego załącznik nr 4,

5) pełnomocnictwo (jeśli oferta podpisana jest przez pełnomocnika).

 

12.  Termin i miejsce składania ofert

12.1. Miejsce składania ofert : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Piotrkowie Tryb., ul. Rzemieślnicza 26, 97-300 Piotrków Tryb., sekretariat.

12.2. Termin składania ofert : 29.07.2024 r., godzina 14.00

 (za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty na dziennik podawczy do Zamawiającego).

12.3. Ofertę należy złożyć :

a) w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie. Na kopercie powinna znajdować się nazwa i adres Wykonawcy, a koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący: Opracowanie Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Rzemieślniczej 26. nazwa i adres firmy Oferenta/Wykonawcy do korespondencji

lub

b) w formie elektronicznej (skan oferty wraz z podpisami Wykonawcy) należy przesłać na adres e-mail Zamawiającego : piotrkowtr.miw@wetgiw.gov.pl

 

Oferta winna być złożona nie później niż do dnia 29.07.2024 r. do godz. 14:00.

13.  Pozostałe informacje.

13.1.  Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

1) wykonawca, który złożył ofertę, zostanie wykluczony z postępowania;

2) oferta została złożona po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert,

3) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

4) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

6) wykonawca w terminie wskazanym przez zamawiającego nie wyjaśnił wątpliwości bądź niejasności lub nie uzupełnił braków formalnych;

7) jest nieważna na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;

8) z innych uzasadnionych przyczyn, w szczególności gdy wykonawca podał nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd dane, co mogło mieć wpływ na wynik postępowania.

15.2. Zamawiający informuje, że:

§  niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,

§  niniejsze zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert, na każdym etapie postępowania.

§  Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie,

 

13.2. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem poczty elektronicznej.

13.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert

Opublikował: Monika Stus
Publikacja dnia: 22.07.2024, 15:04
Dokument oglądany razy: 41
Podpisał: Agnieszka Stanikowska
Dokument z dnia: 22.07.2024